TOIMITUSEHDOT
Yleistä
NUPPARI (y-tunnus: 1021065-0) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassa ja vastaaviin tilauksiin ja ne ovat voimassa 1.11.2022 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti, joten tutustu niihin joka kerta etukäteen.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitustavat
1. Toimitus postiin tai Postin pakettiautomaattiin, jolloin tilaus maksetaan ennalta verkkopankissa.
2. Tilaus noudetaan Nupparista. Huomioi toimitusaika ja sovi ennalta noutopäivä.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme ovat tilauksesta, toimitustavasta ja tilausruuhkasta riippuen 7-15 päivää.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Poikkeuksena ovat sinulle räätälöidyt tilaustuotteet, esimerkiksi nimipyyhkeet, joilla ei ole palautusoikeutta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.
Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Jos kauppa perutaan, tilaus on palautettava viipymättä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun osoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tilaus on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.
Palauttaessasi tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautamme tilauksesta maksamasi rahat kuluttajasuojalain mukaisesti, kun palautus on tullut perille. Palautuksesta aiheutuvia postikuluja emme valitettavasti korvaa.
Palautusosoite:
NUPPARI
Mynämäentie 10
21900 YLÄNE
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan tilauksen heti sen saatuasi. Jos tilaus on kadonnut tai vahingoittunut kuljetuksen aikana, ota viipymättä yhteyttä, niin sovitaan tuotteen vaihtamisesta.
Asiakaspalvelu
Autamme sinua mielellämme tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä.
NUPPARI
Puh. 050 594 2239
Sähköposti: katri(at)nuppari.fi
Vastuunrajoitus
Nuppari ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).